Workplace specialist

Descrizione

For our client, a prestigious Multinational Company, operating in the shipping field, we are looking for a:
  Workplace Application Packaging Specialist
  to operate the Global endpoint management platform, support the Global end point level 2 support team as well as support Agencies local IT people for troubleshooting.

Tasks:
- Evaluate, package, deploy, maintain and support all business and standard applications;
- Support global service desk, level 2 support team during technical calls;
- Maintain Wiki (How to …);
- Work with other team members to define the evolution of the endpoint’s infrastructure and environment;
- Support local end-user devices.

Requisiti

Qualifications and experience

- Windows Workstation environments
- Microsoft 365
- Microsoft Azure Endpoint management (Intune)
- Windows OS Deployment experience
- Windows OS Migration experience
- Group Policies management
- Scripting Skills (Powershell)
- Security best practices
- MSI/MSIX Packaging

Luogo di lavoro:

Torino

Disponibilità:

Assunzione diretta

Tipologia:

Full Time

Data pubblicazione:

23/03/2022

Codice annuncio:

406120

Visualizzazioni annuncio:

1567

Nome filiale:

706 IT & DIGITAL EXPERIS TO

Numero di candidati ricercati:

1
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000

Workplace specialist

Torino
Assunzione diretta
Full Time
23/03/2022
406120
1567
706 IT & DIGITAL EXPERIS TO
1

Descrizione

For our client, a prestigious Multinational Company, operating in the shipping field, we are looking for a:
  Workplace Application Packaging Specialist
  to operate the Global endpoint management platform, support the Global end point level 2 support team as well as support Agencies local IT people for troubleshooting.

Tasks:
- Evaluate, package, deploy, maintain and support all business and standard applications;
- Support global service desk, level 2 support team during technical calls;
- Maintain Wiki (How to …);
- Work with other team members to define the evolution of the endpoint’s infrastructure and environment;
- Support local end-user devices.

Requisiti

Qualifications and experience

- Windows Workstation environments
- Microsoft 365
- Microsoft Azure Endpoint management (Intune)
- Windows OS Deployment experience
- Windows OS Migration experience
- Group Policies management
- Scripting Skills (Powershell)
- Security best practices
- MSI/MSIX Packaging
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000