Level 1 Support - Help Desk

Azienda

Con 5 sedi in Italia, 4 sedi Experis Academy e una SW house, Experis lavora al fianco delle imprese per realizzare progetti in ambito informatico ed ingegneristico, ricercare talenti e sviluppare risorse attraverso soluzioni efficaci ed innovative.

Descrizione

We are currently looking for three people who will fill the role of Level 1 Support, for a major company operating in Financial Technology, which provides services to the financial market community, including infrastructure hosting, network analysis, market data analysis and cloud services.
Their goal is helping their clients efficiently scale their business and quickly access markets.

The Level 1 Support will take care of:
- Answering phone calls directly from external clients
- Looking at market data connectivity problem, informational problems, licencing problems
- Opening of tickets and escalating to level 2 resources
- Supporting banks across global institutions
- Troubleshooting

Requirements:
- 2 or 3 years of experience as a minimum
- Networking/financial background and a basic network qualification such as CCNA is preferred.
- English as a second language is a must
- Availability to work onsite in Milan, from 8:00 to 17:30, starting from the end of July

Luogo di lavoro:

Milano

Disponibilità:

Assunzione diretta

Tipologia:

Full Time

Data pubblicazione:

30/06/2021

Codice annuncio:

500293276

Visualizzazioni annuncio:

978

Nome filiale:

ICT & Telco

Numero di candidati ricercati:

1
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000

Level 1 Support - Help Desk

Milano
Assunzione diretta
Full Time
30/06/2021
500293276
978
ICT & Telco
1

Azienda

Con 5 sedi in Italia, 4 sedi Experis Academy e una SW house, Experis lavora al fianco delle imprese per realizzare progetti in ambito informatico ed ingegneristico, ricercare talenti e sviluppare risorse attraverso soluzioni efficaci ed innovative.

Descrizione

We are currently looking for three people who will fill the role of Level 1 Support, for a major company operating in Financial Technology, which provides services to the financial market community, including infrastructure hosting, network analysis, market data analysis and cloud services.
Their goal is helping their clients efficiently scale their business and quickly access markets.

The Level 1 Support will take care of:
- Answering phone calls directly from external clients
- Looking at market data connectivity problem, informational problems, licencing problems
- Opening of tickets and escalating to level 2 resources
- Supporting banks across global institutions
- Troubleshooting

Requirements:
- 2 or 3 years of experience as a minimum
- Networking/financial background and a basic network qualification such as CCNA is preferred.
- English as a second language is a must
- Availability to work onsite in Milan, from 8:00 to 17:30, starting from the end of July
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000