Digital Customer Engagement Manager

Azienda

Multinational Pharmaceutical Company

Descrizione

Digital Customer Engagement Manager

Role objectives

  • Support Marketing and other internal functions to integrate activities, solutions and digital channels to the overall customer engagement strategy
  • Contribute to the definition of the best channel mix to support the implementation of the omnichannel marketing strategy
  • Cooperate to monitor the effectiveness of the adopted solutions and to improve the development of the integrated omnichannel plan
  • Facilitate the crossfunctional dialogue to identify and define the contents to be developed, in line with customer insights and Marketing/BU objectives
  • Work with other functions on the continuous improvement of adoption of digital solutions and digital evangelization

Requisiti

Master Degree
Experience in similar roles (3-5 years) with focus in Digital Channel Management, Customer Engagement
Knowledge of Dermatology area (nice to have)
English fluent
Team working, problem solving

Luogo di lavoro:

MILANO

Disponibilità:

Assunzione diretta

Tipologia:

Full Time

Data pubblicazione:

12/04/2022

Codice annuncio:

413893

Visualizzazioni annuncio:

1058

Nome filiale:

723 LIFE SCIENCES JEFF. WEL

Numero di candidati ricercati:

1
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000

Digital Customer Engagement Manager

MILANO
Assunzione diretta
Full Time
12/04/2022
413893
1058
723 LIFE SCIENCES JEFF. WEL
1

Azienda

Multinational Pharmaceutical Company

Descrizione

Digital Customer Engagement Manager

Role objectives

  • Support Marketing and other internal functions to integrate activities, solutions and digital channels to the overall customer engagement strategy
  • Contribute to the definition of the best channel mix to support the implementation of the omnichannel marketing strategy
  • Cooperate to monitor the effectiveness of the adopted solutions and to improve the development of the integrated omnichannel plan
  • Facilitate the crossfunctional dialogue to identify and define the contents to be developed, in line with customer insights and Marketing/BU objectives
  • Work with other functions on the continuous improvement of adoption of digital solutions and digital evangelization

Requisiti

Master Degree
Experience in similar roles (3-5 years) with focus in Digital Channel Management, Customer Engagement
Knowledge of Dermatology area (nice to have)
English fluent
Team working, problem solving
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000