Customer Service Support Engineer - TELCO

Azienda

Experis, brand di ManpowerGroup - leader in 54 paesi nella Ricerca e Selezione del personale, sviluppo di Career and Skills, Consulenza IT and Engineering e System Integration.

Descrizione

Experis, a ManpowerGroup brand - leader in 54 Countries in HR selection And IT and Engineering Consultancy - for its Telco Division is looking for:

Customer Service Support Engineer - TELCO

Main job responsabilities:
- Maintain Focused Technical Support program to major accounts.
- Ensures follow-up and closure of critical problems with large strategic customers
- Regularly interacts with good relationship with the customer during the course of the problem resolution
- Co-ordinates root cause analysis upon customers request

The ideal candidate must be a self-motivated individual that is dedicated to exceeding client expectations, be willing to contribute to team effort and possess strong communication and excellent interpersonal skills. He/she has commercial and contractual understanding and independently coordinates, executes tasks and suggest improvements.
He/she has a (minimum) Bachelor degree in Electronics/Teleco/Management/ICT Engineering or similar.
Excellent command of Italian and English language are a must have.

Workplace: Full-remote

Luogo di lavoro:

Milano

Disponibilità:

Assunzione diretta

Tipologia:

Full Time

Data pubblicazione:

29/07/2021

Codice annuncio:

500297107

Visualizzazioni annuncio:

11062

Nome filiale:

ELECTRONICS & AUTOMATION

Numero di candidati ricercati:

1
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000

Customer Service Support Engineer - TELCO

Milano
Assunzione diretta
Full Time
29/07/2021
500297107
11062
ELECTRONICS & AUTOMATION
1

Azienda

Experis, brand di ManpowerGroup - leader in 54 paesi nella Ricerca e Selezione del personale, sviluppo di Career and Skills, Consulenza IT and Engineering e System Integration.

Descrizione

Experis, a ManpowerGroup brand - leader in 54 Countries in HR selection And IT and Engineering Consultancy - for its Telco Division is looking for:

Customer Service Support Engineer - TELCO

Main job responsabilities:
- Maintain Focused Technical Support program to major accounts.
- Ensures follow-up and closure of critical problems with large strategic customers
- Regularly interacts with good relationship with the customer during the course of the problem resolution
- Co-ordinates root cause analysis upon customers request

The ideal candidate must be a self-motivated individual that is dedicated to exceeding client expectations, be willing to contribute to team effort and possess strong communication and excellent interpersonal skills. He/she has commercial and contractual understanding and independently coordinates, executes tasks and suggest improvements.
He/she has a (minimum) Bachelor degree in Electronics/Teleco/Management/ICT Engineering or similar.
Excellent command of Italian and English language are a must have.

Workplace: Full-remote
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000