Account Manager (Promozionale/Corporate Gifts/Merchandising)

Settore

Sales & Marketing

Azienda

Azienda specializzata nel merchandising (Corporate Gift)

Descrizione

- Sales BtoB of Promotional Items/Corporate Gift both for direct clients and 3rd parties.
Product strategies:
- define product prices
- find new suppliers
- study of competitors
- choose aesthetic designs
- market segments
- Sales on loyalty programs and catalogues
- Trade Fairs
- Sales on marketplaces
- Guarantee during the sales campaign, a continuous monitoring of the trend'saccessories analyzing strengths and weaknesses, business opportunities, competitors line and produce special reports
- Build reports on overall sales by constantly monitoring any deviations from forecasts and breaking points for which organize ad hoc commercial actions shared with the sales management
- Ensure a constant monitoring of the sell-out through customer feedback during visits to the shops
- Fluent English
- Proven Sales Track record

Luogo di lavoro:

Roma

Disponibilità:

Assunzione diretta

Tipologia:

Full Time

Data pubblicazione:

11/04/2019

Codice annuncio:

500211939

Visualizzazioni annuncio:

1

Nome filiale:

S&M EXPERIS ROMA

Numero di candidati ricercati:

1
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000

Account Manager (Promozionale/Corporate Gifts/Merchandising)

Roma
Assunzione diretta
Full Time
11/04/2019
500211939
1
S&M EXPERIS ROMA
1

Settore

Sales & Marketing

Azienda

Azienda specializzata nel merchandising (Corporate Gift)

Descrizione

- Sales BtoB of Promotional Items/Corporate Gift both for direct clients and 3rd parties.
Product strategies:
- define product prices
- find new suppliers
- study of competitors
- choose aesthetic designs
- market segments
- Sales on loyalty programs and catalogues
- Trade Fairs
- Sales on marketplaces
- Guarantee during the sales campaign, a continuous monitoring of the trend'saccessories analyzing strengths and weaknesses, business opportunities, competitors line and produce special reports
- Build reports on overall sales by constantly monitoring any deviations from forecasts and breaking points for which organize ad hoc commercial actions shared with the sales management
- Ensure a constant monitoring of the sell-out through customer feedback during visits to the shops
- Fluent English
- Proven Sales Track record
NOTE LEGALI:
Experis è una compagnia eticamente responsabile. Il servizio è gratuito. I candidati ambosessi (L.903/77 - D.Lgs. n.198/2006) sono invitati a leggere l'informativa Privacy su www.experis.it Aut. Min. Prot. N. 1116 - SG - del 26/11/04.
Il titolare della registrazione e/o candidatura dichiara di essere a conoscenza delle sanzioni penali previste in caso di dichiarazioni mendaci o contenenti dati non più rispondenti a verità come previsto dal D.P.R. nº445 del 28.12.2000